دو قلوهای نازم(هدیه خداوند)



























چشم انتظار

خدایا چشم انتظاری خیلی سخته!.....میدونم که بالاخره به من نی نی میدی و از هدیه های آسمونیت به من عطا میکنی من به تو امید دارم من ایمان دارم.......کودک من وجود من خالی از وجود تو .......بیا و وجود من رو سرشار از شادی کن

سلام عزیزانم

سلام دو قلوهای مادر

امروز که این مطلب رو مینویسم شما تو دلم هستید

وعمرتون 23 هفته هست خیلی خوشحالم که خدا شما

رو بهم داد وبرای دوستان میخوام بنویسم که از روزهای

قبل شاهد درد دلهایم بودند که روز 26 تیر منتظر بودم

خبری از پری خانوم نشد خداروشکر و روز28 تیر بی بی چک

ساعت 12 شب مثبت شد خیلی ذوق کردم و دو روز بعد رفتم آز

دادم وقتی آزم رو بابایی گرفت بتام 1000 بود خیلی ذوق کردم

اونجا یه لحظه فکر کردم شاید دوقلو باشه وحدسم درست بود

درست روز2 مرداد رفتم سونو به گفته دکتر دیدم دو ساک بارداری

تشکیل شده بد دیگه استراحت مطلق داشتم تا الآن تونستم برای نی نی

های قشنگم بنویسم اونم بازم نمیتونم قشنگ پای کامپیوتر بشینم دارم

سنگین میشم پس عزیزانم خوب رشد کنید و سالم و صالح و به موقع به دنیا

بیاید تا مامان و بابایی بغلتون کنند و ببوسیمتون و به زندگیمون بیشتر از این رنگ

بدهید گلهای نازم.

از لطف خداوند نا امید نشوید عزیزانم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 1 آذر 1390برچسب:,ساعت 1:44 توسط ساغر جون|


آخرين مطالب
» شیطنت های دوقلوها
» عکسهای باییز دختر و بسرم
» پسر نازم فرشته نجاتم
» دختر گلم فرشته زندگیم
» در آغوش کشیدن فرشته هایمان
» فرشته ناز مامانی
» نی نی دختر ناز من(وارد هفته24 شده)
» دختر و پسر گلم
» دو قلوهای نازم(هدیه خداوند)
» انتظار تمام نشدنی
» روز پدر (روز تنهایی مامانی)
» امید زندگی من
» منزلت دختران نزد حضرت رسول اکرم(ص)
» نجوای کودک
» نی نی دوست داشتنی من
» فرشته خواب مادر کجایی؟
» فرشته مامانی منتظرم
» نی نی کفشدوزک من
» پیرمرد مهربان
» پرنده بی طاقت
» فرشته های ناز
» گریه فرشته
» قصه پسرک و درخت
» خود عشق
» مامان و نی نی
» فرشته ناز مامان
» سلام ملی جونمممم (خاله جونممممممممم)
» فرشته مهربون
» فرشته

Design By : Pichak